Nytt år - Nya möjligheter!

Julia:

Ja då var det nytt år igen, trevligt tänker jag.
På nyår var jag hos Sandra tillsammans med Cajsa, Hanna och Sandra. Vi var på Sandras tak där man såg staden jättebra, både Sandra och Cajsa fotade som galningar med varsitt stativ och kamera.
Nedanför oss stod ett gäng (omkring 20 st) riktigt fulla ungdomar och sjöng ja... fyllevisor? Och de startade året även lite för tidigt, de körde nedräkning från 10 typ 4 minuter för tidigt. Men nyår var mer än bra! Vid halv ett gick vi ner igen och mina händer var döda, jag hade inga vantar...
Vi hämtade cidern, godis och chips och bänkade oss framför tvn. Mr & Mrs Smith tror jag filmen hette, har sett den förut i alla fall. Vid halv 5 tiden somnade vi och vaknade 7 ½ timme senare, upp för lunch och sedan kröp vi ner igen!

Några av tjejerna har nyårslöften - det var bara jag och Hanna som inte har det, någon annan med nyårslöften?

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0