Lusten är återfunnen!

En GLAD Leslie:

Misstolka inte!;) Pratar om blogg-lusten.. inte något annat. (yes, I am too sometimes dirty minded)
Fan, vet inte vad som hände men den bara kom tillbaka sådär liksom! :D Får se om det blir nå förändringar här på våran just nu döda lilla blogg. :)

Såååå, vad har hänt sen sist i mitt liv? Massor av filmkvällar, födelsedags firande, nationella proven, shopping, pluggning och en jädra massa latande. ;) Nu är det dessutom lov så jag kommer nog fortsätta på lat-beteendet ett tag framöver, hehehe..
MEN! Imorgon är det dags för filmkvälll! En massa kompisar och jag ska samlas hos Towe och så ska vi hitta på något kul + övernattning (fast jag ska inte sova över :().

Jag är så himla sugen på sommar nu asså.. Kan inte den här f*cking snön försvinna snart? Klart det är mysigt ibland men i längden är det bara jobbigt med vit nästan bländande, kall och blöt never ending snöööööööööööööööö! Till och med våran blogg har kvar snön (syftar på snöflingorna som flyger förbi som Julia fixat).

Längtar till glassen i solen, sitta i stadsparken med Julia och käka jordgubbar, cykla till stan, somriga outfits, värmen och badet och och och... ni förstår, man kan hålla på hur länge som helst.

GE MIG SOMMAR NUNUNU!


Kommentarer
Postat av: Erkanovic

I feel ya... :D

2010-02-21 @ 23:38:16
URL: http://nubletpie.bluggz.se
Postat av: Malin

haha, tog blogglusten slut väldigt fort? ;)))))

2010-02-27 @ 15:34:54
URL: http://maheha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0