Tjejkväll!

I fredags hade vi tjejkväll hemma hos Julia, det var skit kul!
Efter skolan gick jag och Julia hem till henne och så småning om så kom Hanna, Malin, Leila, Alisha och Cajsa.

Under kvällen så gick vi till Ica, lagade mat, dunka musik hahaahaha FILMEN BLEV HELT SJUK BTW(Alisha och Julia vet vilken jag menar), spela ett spel fast de blev tråkigt så vi sluta direkt och sen så prata vi heeeeela kvällen. :)

Det var skit mysigt och roligt och det bästa äääär att det görs snart om igen! Hoppas bara alla kan komma då :)
Fast nästa gång äre hos Alisha och det blir Indisk kväll haha :D Spicy spicy!

Här kommer lite bilder från dagen/kvällen:




Leila, Malin, Julia, Jag! :D Hanna är fotograf med min mobil x)
HAHAHAHHA i lekparken och posar ;) GANGSTAZ YAOO.



Maten! Hanna var mäster kock och vi var lite side kicks typ. xD Good job tjejer :)

Dagen var absolut lyckad och det ska bli fett kul på både Alishas indiska kväll och Hannas fest! :) 

/Leslie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fett yeah det var! In your face society! Taco flavored kisses, spicy, spicier! ^u^

2009-10-11 @ 17:25:29
Postat av: Hanna

Fett yeah det var! Taco flavored kisses, spicy, spicier!



Noob! :)

2009-10-11 @ 17:25:59
Postat av: Erika :)

härlig blogg! :)läs gärna min! ;)

2009-10-12 @ 21:32:12
URL: http://flikkanerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0