Sista dagen på prao (sent inlägg:p)

Leslie:

Sista dagen var nästan sorglig xD När fröknarna berätta att det var sista dagen som jag skulle va där så var de ett barn som kom fram till mig lite senare och sa att hon tyckte om mig och inte ville att jag skulle sluta hihi.
Fröknarna verkade väldigt nöjda med min insats och gav mig och Hanna presentkort på SF bio, laddade med 100kr! :D

Den dagen var det många som ville gunga på typ en jättegunga men det får bara vara max 6st på gungan. Så det var massa barn som börja gråta och bla bla bla för att dom inte fick gunga och så ville dom att jag skulle komma och trösta medans dom på gungan ville att jag skulle stå och ta fart 24/7 xD Lite jobbigt -_- Fast sen kom fröken och sa att nu får ingen på den avdelningen gunga utan alla får gå och göra nått annat. :P
Då blev massa barn ledsna och började frysa och hacka tänder O_O De va så himla gulligt för barnen liksom följde efter mig och ville att jag skulle hålla handen och så xD Så vi gick och höll handen och jag försökte få dom att bli glada och börja röra på sig så dom blir varma. Fast dom var typ envisa och sa att dom inte blir varmare av att röra på sig mkt och dom ville hellre sitta i mitt knä xD
När vi äntligen fick gå in så sluta allt gråt o gnäll och alla blev glada! :D

Å så fick vi lyssna klart på Petsson och rävjackten! xD Ja fick sitta med de lite större barnen i ett "kuddrum" och lyssna med dom medans de andra hade samlig med de andra fröknarna. :]

När praoen var slut var det dags att ta bussen hem UTAN JONTE IGEN XD Var rätt tråkigt :p När jag kom hem så orkade jag inte blogga o så för jag skulle iväg till Alisha på tjejkväll:) Det var fett kul :D Läs mer om tjejkvällen i Julias inlägg här under x)

Bild på presentkortet x)


Kommentarer
Postat av: dhl

"dags att ta bussen hem UTAN JONTE IGEN XD Var rätt tråkigt :p" Vi ses ju nästa vecka 45 <3 Hihi

2009-10-18 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0