PRAO

Nästa vecka bär det av för oss båda med en veckas prao!
Ska bli skitkul! Jag ska praoa i en fotobutik och kommer att få arbeta med foto saker, digitala saker och butiksarbete, blir spännande, hoppas det blir kul :)

Fråga: Är det nån som ska praoa i stan som man käka lunch med typ?

Jag- Hej jag heter Julia och jag har en praoplats hos er v 42
Han- Hej, ja.
Jag- Jag undrar lite om tider?
Han- Ja, du komma hit kl 10!
Jag- Okej, och när slutar jag?
Han- Du ska vara här 7 timmar.
Jag- Ok, och lunch, ska jag äta på vaksala?
Han- Ja, har du pappeeeer?
Jag- *fniss* Ja
Han- Vi ses på måndag
Jag- Mm, Hejdå

/Julia




----------------------------------------------------------------------------

Som ni läst så kommer nog Julia få göra massa kul på sin prao :) Jag kommer att praoa på ett dagis tillsammans med hanna. Fast vi kommer nog komma på olika avdelningar. :P

På mitt papper står det att jag kommer få delta i "barnarbete". Jaha, jag ska sy typ fotbollar och göra mc donalds leksaker :)
Hoppas att de inte blir allt för jobbigt hah, och inga blöjbyten -.- Blä.

TROR att jag kommer få äta på dagiset. Det beror på om jag tål maten och så. Annars kanske jag måste ta med mat hela veckan... :/ Aja då får man äta god mat iaf.

Nu orkar jag inte skriva mer på de här inlägget :D ha det bäst alla :)

/Leslie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-11 @ 20:44:46
Postat av: Henkii

höhöhöhöhö själv så bor man ju bredvid

2009-10-11 @ 20:54:31
Postat av: ???

Va fan? hur vet du att tonårsperioden är jobbig för alla? Alla kanske inte är som du, jag tycker att livet inte kan bli bättre. så var lite försiktig med dina påståenden! Och du vet inte alls vad du prataer om, gumman

2009-10-13 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0