Prao + Gymnasie mässan (UPDATE)

Leslie:

Som lovat så blir det ett inlägg om hur praoen varit. DEN HAR VARIT BRA! :P Asså blä jag är rätt trött nu efter att ha varit på gymnasie mässa och så.
Berättar lite om den med hehe...
Det var fullproppat me folk och skit svårt att ta sig fram. Jag såg lite folk man kände och hälsa på endel. Trevligt, trevligt. ^^ När jag och Julia äntligen kommit ut därifrån så sprang vi in igen för o fråga om vi kunde få en såndära papperskasse att ha papprena i (vi hade plockat på oss en hel bunt), men dom var slut och så fick ja lite mer papper! -.- INKLUSIVE en karta om var alla borden för olika skolor var placerade.. SOM OM JAG BEHÖVER VETA DET NU VA? VAVAVAVAVA???!?!?!??!?!?! :) Nej, just det. :)
Aja så går vi lyckligt ut igen.. Meeeeeeeeennn så vill Julia också ha sånna papper! Så knallar vi in igen och så fixar vi papper till Julia och sen går vi ut, för sista gången. Så traskar vi ut lyckliga över att få va klara. Sen så kommer nån jävla gubbe fram o frågar om vi vill ha lite information om nån friskola (kmr inte ihåg va den hette) vi ba öhmnjajoaeaeaeoejeajsh. Han ba kom med in på Cafét och ta lite saft och bulle så kan ni få lite information! Ja ba neeej xD o så knallar vi. Julia ba men ja ville ha papper ;o För den skolan verkar bra ;o ja ba KLÖHSDFZKLGSTSKÖDJB okej :)
Asså erkänn att det e lite pedo att ba KOMM KOM ALLA BARN OCH KOM MED PÅ CAFÉ MED MIG IHIHOHOHOHOHIHIH.  Men så går vi tillbaka och ber om å få lite papper iaf, så följer vi me in till cafét och så e de massa ungdommar där som värsta stirrar.. xD man ba hej? :o
O så får vi ytterligare massa brochyrer o grejs och så ska han PRATA oxå. Ja va ju trött.. Försökte lyssna iaf.
EFTER DEEET var all gymnasie grejs slut. OMg höll på och glömma! TACK MALIIIIIINNN! Hon tkr vår blogg är typ bäst! :D Nutte då<3 Då blev vi glada :)

Sen blev de Burger King för Julia hade inte käkat nått. Tog lite pommes o vatten hehe. Sen blev vi skjutsade hem i min limousin! :D (not rly...)

Okej nu ska ja skriva om praoen oxå..
Det var fett kallt o gå dit från skolan på morgonen! Blåste och grejer :/ Mötte Jonas, MP och Erik påvägen dit. Kul, kul :) Undra om dom hade yoga som planerat :P
När jag kom fram till dagiset var de bara ut o leka med barnen o sånt. :) Idag var vi inne mer än igår. Tack gode Gud. 
Det var sångsamling oxå! Fick ha lilla 1½ åringen i knät o hjälpa honom göra rörelser. :D Fett sööt :)
HAHA JUSTE brandlarmet gick idag. Jävla kaos xD Barn som skriker, fröken som räknar o folk som försöker hitta sina stövlar.. Sen sluta alarmet så får man veta att de va nån som hade bränt en kaka, haha. :)

Vad har man fått göra mer då... Tagit på barn vantar och mössa och allt mjöligt. :P Ermm... Lekt lekt och lekt. O sen har jag varit tagare om och om igen.. xD Det ska tydligen vara pax typ överallt. Ja ba vart får jag ta er då?:) Dom ba på gräset! :D det är ungefär 15cm gräs på de där stället juuuu, tur att man är så speedad att man tar dom ändååå. :D Vad mer har hänt idag? :) Ungar som stylar för mig hihi xD Ett barn räkna till 200 för mig och jag lyssnade faktiskt! Räknade till och med tillsammans med honom ;) Sen så kmr de massa barn som ba du ska leka med meej :D Ta mig om du kan! Jag ba suck inte igen >_> But Ima fighter så i will do what i have to do.

Och så har jag varit på rast. Jag och Hanna tog vår rast samtidigt, så vi gick till personal rummet och drack te och käka lite godis höhö.. :P

Hanna drack ur en hjältes mugg:



Gottegrisar :D

OH juste, här e en bild på the master piece jag och ett barn gjorde.
This is what i call art! ;)




Oh yes..

Påvägen hem hade jag och Jonte jävligt kul hahahah. Vi dog nästan i bussen. Vi snacka om filmen Jonte, Malin, Anton, Julia och Jag gjort. Den e fan inte klok. Speciellt "UHHHHHHHH AAAAAHHHHHH" stön biten hahahahhahahah. Sen så sitter vi där o garvar åt antons stön och så RINGER han. Jag garva sönder i telefonen hihi Anton ba du verkar ju ha kul xD O de hade jag :D
Nu orkar jag inte skriva mer, kanske uppdaterar inlägget senare.
Good bye :)

Ps. DET ÄR EN GRODA (Riktat åt Hanna)

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: tack för förslaget, men då är ju den inte så personlig om jag tar den från internet:P

2009-10-13 @ 19:49:33
URL: http://oredigerad.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men Julia då. Har du inte redan fått papeeeeeeer? :)



OMFG AHAHAHAHHAHAHAHAH!!! DET ÄR EN GRODAAA!!!!! xD

Ja fan, de gula kan ju inte baka..

O HÄSTEN HETER PLOPP!! O,O'

2009-10-13 @ 20:14:09
Postat av: Julia

VA JO JAG HAR JU PAPPEEEEEER!



PLOOOOOOPP

2009-10-13 @ 20:56:46
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0