Prao dag 3

Julia: Tjena, här kommer ett sent inlägg av mig!

Shit vad kallt det är ute nu, det var seriöst snöstorm när jag gick till bussen, usch!

Praoen har varit bra, gjort samma saker som igår plus att jag har photoshopat en massa, bilderna blev bra men dom ligger på datan i butiken :/

Har hänt massa mysko och ruuuliga saker idag (leslie knows).

Bla. kunder som undrar om jag har sportlov, jag ba eh nej? jag praoar haha.
Och en tant (hon var lugnt 85+) som kom till butiken för att hennes syster hade tappat hennes väckarklocka i marken och hon visste inte hur man satte i batteriet igen, herregud xD luckan var ju borta så vi tog bara väckarklockan, satte i batteriet hur lätt som helst och hon blev helt överlycklig hehe :D (är det det som kallas lycka?)

Sen så blippar det till på mobilen, leslie skriver att skolkatalogen har dunsat ner i hennes brevlåda, hehe glad blev jag av det :P men jaja något överskattat..

Och här sitter jag nu efter middag och vila, har inte direkt gjort särkilt mycket.
Imorgon är det nästsista praodagen, vi får se om jag får börja fota då? =)

Ha det bra så länge! kram kram


Kommentarer
Postat av: Lellie

TACK FÖR ATT DU FINNS HAHAHAHAHAHA xD herregud att gubben ba härma sen oxå lol xD<3

2009-10-15 @ 16:56:59
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Radiostyrda klockor äger fett!

2009-10-15 @ 18:00:08
Postat av: Julia

Dom är grymma!

2009-10-15 @ 18:33:01
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/
Postat av: Lellie

absolut :)

2009-10-15 @ 18:36:04
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0