PRAO

Dag 1

Jao, idag var det prao, det var skojjigt.
Jag har fått packa upp varor, framkallat bilder, slängt sopor, kopierat saker och suttit med photoshop ;)
Han blev imponerad av mina ps kunskaper, fast han va typ proffs men ändå.
Jag slutar seeeeent, kl 17, det suger. Fast idag fick jag sluta kl 16!

---

Vi står och går igenom framkallade bilder...

Han- Om du ser barnporr eller misshandel på någon av bilderna du framkallar så måste du säga det till mig så polisanmäler jag det.
Jag- Heh okej (xD)
Han- Men om det är vuxna människor som håller på med.. ja, du förstår vad jag menar så är det ok.
Jag- Mhm okej, hehe.

---

Imorgon är det gymnasiemässa på UKK, dom flesta ska dit antar jag, eller?

Puss på er :)
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0