Första dagen på prao!

Jag (Leslie) ska under vecka 42 praoa på ett dagis!:D Jag hade inte så mkt förväntningar men det är hitils askul att praoa där. :) Alla barnen är jättesnälla o söta, hihi dom stalkar mej. Aja nu ska jag berätta lite mer om dagen.

På morgonen fick jag skjuts av pappsen till Hanna och sen gick jag och Hanna tillsammans över till dagiset. :)
Blev välkomnad ungefär såhär:
MEN HALLÅÅÅJJJ!!!

Och så börja alla skaka hand och babbla om prao och sådär. Sen blev det bestämt att Hanna skulle jobba på röd avdelning och jag på blå. :)
Det var typ bara och sätta igång och "jobba" elr vad man ska säga. Jag kände ju typ inga där (konstigt va? :P host) så till en början stog jag mest bara ute o prata med fröknarna. VI SKULLE VARA UTE TILL TYP 11! 
R.I.P mina tår T_T
 
Aja sen så kmr typ barn fram och ska prata o sen sitta breve mej på en bänk och grejer xD o så frågar dom den typiska frågan:
VAD HETER DUUUUUUUUUU? :D

Sen skulle tydligen ALLA leka med mej xD 
o när satt jag på en bänk kom det typ 5 ungar å satte sig breve och sen så kmr en fröken och sätter ett pyyyyttte barn i mitt knä xD så himla söt :D han var typ nästan 1½ år xD Han va så puttenuttig hihi, han höll på att somna i mitt knä hihi. :D
Nu orkar jag faktiskt inte berätta så mkt mer men dagen var skit kul iaf och så cyklade Rickard förbi påväg hem, han ba skratta när han cykla förbi xD 

Justeee när jag och hanna hade rast så såg vi en bild som var uppsatt på en dörr på dagiset!
Här kmr den:




Puss på stortån :) /Leslie

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA SÅ JÄVLA SKÖN

2009-10-12 @ 17:40:59
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/
Postat av: Lellie

HAHAHAHA XD<3

2009-10-12 @ 17:59:59
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/
Postat av: Anton

(Y)

2009-10-12 @ 18:38:03
Postat av: Lellie

hahaha

2009-10-12 @ 18:40:52
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lite för uppenbart, faktiskt.. Men du missade några :)

Kul var det iaf ^^

2009-10-12 @ 18:41:18
Postat av: Hanna

Vad heter din mamma? Min mamma heter Eva och hans mamma heter Betty!

2009-10-12 @ 18:42:25
Postat av: Lellie

hahahahaha exakt XD assåå ja hade tänk o skriva om alla knasiga saker dom sa men det skulle blivit så långt o ja e trött hahah xD

2009-10-12 @ 18:46:16
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/
Postat av: Lellie

oj glömde o skriva på en bild, ska fixa genast :o

2009-10-12 @ 19:16:55
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0