Släktträff

Leslie:

Igår LÄMNADE JULIA OSS ALLA KVAR I SVERIGE MEDANS HON FAR TILL SPANIEN :'( Hoppas att hon kmr ha de bra i solen! :)

Men iaffffffff igår var jag på släktträff. :D Det var jättetrevligt som alltid. :)
Vi åt lunch, fikade, besökte gravar och annat. Jag och Malin spelade lite guitar hero, det gick ju bra.. haha xD
ÄNTLIGEN har jag och Malin planerat när vi ska till Stockholm tsm! :D Näst nästa helg blev det! Kommer bli askul. :)


Föressten när jag och Malin satt i bilen roade vi oss med att göra magnifika konstverk på vår bilruta :D

TADA!





Hejdåååååå :)



Kommentarer
Postat av: Malin

vad kan man annat säga än magnifika konstverk? haha

2009-11-01 @ 20:43:42
URL: http://maheha.blogg.se/
Postat av: Lellie

haha eller hur! :D sorry malin, inget inlägg idag. kommer imorgon.. tror jag? :D

2009-11-02 @ 21:11:20
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0