Lördag

Leslie:
Innan jag börjar skriva om dagen måste jag säga; WOOW DET FINNS FORTFARANDE FOLK SOM "FÖLJER" BLOGGEN ELR VA JA SKA SÄGA! :D Najs ju:) Får se om vi blir bättre på att uppdatera snart, hah..

Idag har jag haft TRÅÅÅÅÅÅKIGT! Har typ kollat på massa anime och lyssnat på musik och slappat.
Har lyssnat på min spotify lista och faktiskt updaterat den! :) asdthlsdyrt
(julias lista: ;) )

Föressten, igår så var Julia på tävling. Hennes lag (om man kan kalla de det) vann! ;) Grattis, det var nog din förtjänst. :]

Jag har fått någon slags kick, imorgon vill jag nog locka håret med min plattång eller fixa till det på något sett. xD Vi får se om jag hinner. Hoppas! :)

Kramar från moi!

Kommentarer
Postat av: Le fille que adore francais

JAAAA. franskafreaket inom mig jublar, du skrev: moi. haha. I love it!

Leila(vem annars? xD)

2009-11-26 @ 18:58:34
Postat av: Le fille que adore francais

JAAAA. franskafreaket inom mig jublar, du skrev: moi. haha. I love it!

Leila(vem annars? xD)

2009-11-26 @ 18:58:53
Postat av: Lellie

Hahaha så oväntat! :D (eller? ;)) Åhhh nu är ni på lägret och jag e så avis, vill oxå va med!:( ska bort imorgon oxå, så there's no chanse that i could show up:( ha det braaa vi ses:)

2009-11-28 @ 20:51:56
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0