Äggallergiker + svinis vaccin = ?

På torsdag ska jag åka iväg för att göra ett allergitest! Jag har tänkt att ta sprutan mot svininfluensa, men först måste jag veta om jag KAN ta den. Vaccinet innehåller äggviteämnen så därför måste jag typ testa om jag klarar av att få det insprutat i mig! :O

Förut när skolan spruta i oss MPR vaccin så fick jag åka in till sjukhuset och ta sprutan där. Det gick jättebra så jag tror nog inte det e nå större problem med att ta den här. Men som sagt vi får se!;)


Vad tycker du om att vaccinera sig mot svininfluensan?


Hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: cc

Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-11 @ 15:41:06
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0