Vi borde bli tatuerare hela bunten?

Leslie:

Halloj allihopa! Våran header är pimpad! ;) Plus att det snöar på vår blogg nu oxå. Nice eller vad? :)

Denna dag har varit väldigt skön, såg på film och pysslade/spelade på svenska & engelska lektionen, åt och hade idrott. x) Filmen vi såg heter The Phonebooth. Den var bra, fast hade sett den förut, för väldigt länge sen så det gick bra att se ändå. xD

Jag, Julia och Jonathan åkte ner till stan efter skolan eftersom att Julia skulle sälja ett spel till nån snubbe så vi hängde på. Efter det var gjort så drog jag och Jonte hem. Julia fick vara kvar ensam, buhu. :'( Hon skulle på tävling. HOPPAS ATT DET GICK BRA! :D 

Hemma har jag suttit och fixat mina naglar och målat dom RÖDA. Måste ju få in julkänsla hära ju. :D Imorgon är sista "riktiga" skoldagen, då ere tomteluva som gäller. ;) Precis som på headern. xD

Jonathan blev målad på idag, haha. Tog lite bilder och här kommer dom:

Malin kladda lite :)
MONIKA!


Jag tycker synd om Jonte.


Inte längre. :) Det här är vad jag kallar tatuering.


AHAHHAHAHAHAHAHA "MR. COOL" XD


Det var det. :) Good bye madda fawkarz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0