Torsdag

Leslie:

Hejsvejs allihopa! :) Kom hem för ca 20 min sen, bussresan var... Speciell... xD Emil var askonstig och skulle sitta breve mig och hålla på. Läskig var han.. Mårten och jag mobba han lite för det. Sen börja dom snacka om smink och BH-storlekar, IGEN! Suck.. xD

Aja i skolan idag hade vi engelska, svenska och idrott. På idrotten hade vi en vikarie som var helt okej, fast hon var lite borta ibland. Hon gick typ ifrån salen i början och senare lånade hon ut sina nycklar och glömde vem hon gav dom till. Smartass. ;) Vi spelade iaf innebandy och spökboll på halvplan. Det var kul! :) Gjorde mål på innebandyn, bra elr vad? 8D

Oh vet ni? Nä. Jag har fått tillbaka blogg andan! xD No more bloggtorka här inte. Eller okej jag ska inte ta ut nått i förskott, kanske tröttnar imorgon, vem vet? Inte jag. Men en sak vet jag, vi får till baka no provet imorgon.. Hjälp! :'( Hoppas att det gick bra. Och sen en till grej, jag börjar bli orolig över svenskan.. Har inte kommit på vad min krönika ska handla om. Den ska vara inne på måndag, inte så jättelångt kvar. Hjälp!




Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0