Skolavslutning

Leslie:

Hej allihopa. :) Inann jag börjar babbla om skolavslutningen vill jag vara säga kul att så många har sett vårt första videoinlägg. :O Lite läskigt oxå... xD

Ah iaf igår var det SKOLAVSLUTNING! Fan va skönt med lov asså. :D Innan vi skulle få sluta skulle min klass vara på studenternas.. -.- Antingen skulle man åka skridskor eller gå promenad/tipspromenad. Jag hade inga skridskor som passade och det fanns inga att låna. Så det blev tipsppromenad för mig. Fast det var kul. xD Gick med Rickard, Oskar, Jonas och Henke. Dom var asknasiga, haha. :) 

På vägen tillbaka till skolan fick jag nå jätteläskiga märken på kinden.:'( Jag hade frysit asmkt i ansiktet och sen när jag kom in i bussen så blev kinderna asvarma och det blev typ runda märken på dom som typ svällde upp? :o Kändes som typ... lårkakor. xD Fast det försvann typ snabbt, SOM TUR VAR.

På skolavslutningen så uppträdde två duktiga grabbar och så fick vi se en julshow eller vad man ska säga. Lärarna gjorde parodier på massa olika program. xD Anna Ankas jul, true blood, simpsons osv. Skit bra. xD Efter avslutningen drog jag och Julia till stan, där köpte Julia den senaste Ipod touch o mat. Ipoden är asfin. *dräggel* Efter det var jag, Julia och Alex hos henne. Vi käka lite o så. Kul kul dag. :)

Bild från tipspromenaden, vi hittade en jättehög med snöbumlingar. xD


Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 00:21:58
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0