Lördag - Födelsedagsfirande

Leslie:

Igår firade jag, Julia och Alexander min födelsedag, som egentligen är på måndag. :) Jag och Julia träffades på stan och köpte lite julklappar och träffade senare Alex på kina resturang. När jag skulle ta mat tyckte jag att jag såg Matte S.. :o Idag sa han att han såg mig, så de va väl han då. xD
Fick jättefina presenter, tack så hemskt mkt! :D<3 Sen efter vi varit på kina så tänkte vi se på bio fast vi drog till Julia pga av att någon var en liten fegis och inte ville se skräckis på bio heheheh.. Hos Julia såg vi på tv och hade det mysigt. Väldigt mysigt hahahaha. xD Skit rolig dag iaf. :) Lite trött man var sen hohohoho. Orkar inte lägga upp bilder nu. xD

Hejdå alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0