Julklapps shopping

Leslie:

Igår shoppade jag lite julklappar! Det gick bra, känns skönt att ha några klappar avklarade. På bussen till stan träffade jag Anton som skulle ner på stan och shoppa lite och sedan dra o gymma. :) Sen senare träffades stötte vi på varran igen, på Ginatricot. Haha han skulle köpa underkläder. NOOOOOOT, han var där med sin tjej kompis(?) som skulle shoppa antar jag. xD Så stötte jag på han igen senare, haha. JÄVLA STALKER! ok not rly. Köpte oxå 1 linne, en ring och en tröja till mig. :)

Vi satt vid en konstig knapp:
L: Asså, jag och Hanna åkte buss en gång och så såg vi den här knappen o så fatta vi inte vad det var så vi klicka på den, då stanna bussen, hahah. Men den kanske skulle stanna där ändå, vet du vad den är till för?
A: Näej *rör på gubben*
Knappen: *BLINKAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRR*
L&A: HAHAHA ojjjojojojjojojojojojojjjjjjjjj hihihi*fniss lol*
Buss: *stannar*
L&A: ja den var nog en stopp knapp.

Men wtf lol ofta dom har en spec knapp som är typ touch screen. xD Vem som hälst kan ju komma åt den oxå, och den kan bli missbrukad av folk som... oss. xD
                                                                          
                                                           The granny & granpa button:


Knasigt det kan bli! :)




 


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sv: kul att du tycker om den! ;)

2009-12-11 @ 19:09:32
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Anton

Måste ju bara säga, är det det kommunen lägger alla pengar på? Hightech pensioners bussknappar! :O

2009-12-15 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0