Filmkväll i mörkret

Julia:
Hejhej!
Jag har varit lite dålig på att blogga på senaste tiden, men jag ska bättra mig jag lovar ;)
Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan men typ 2 minuter efter SOn så släcktes hela skolan ner. =Strömavbrott *suck* Vi som skulle fixa mat till filmkvällen.. Restaurangen låg bredvid skolan och de kunde ju inte laga mat utan el. Så vi gick in till skolan igen för att värma oss där vi fick lite konstiga blickar från olika lärare som kunde tolkas: "Varför är du i skolan frivilligt och inte hemma?" Så vi gick hem istället till mig och inväntade alla andra som skulle komma. Mat-problemet löste vi! :)
Vi skulle se 2 st filmer:

Book of shadows: Blair witch 2                 


Rec 2                                                         

Problemet med Rec 2 var två saker, kvalitén sööög och det fanns inga engelska subs så allt var på spanska... Så den skippade vi helt.
Uppföljaren av The blair witch project 2 var som en typisk uppföljare alltså, den var sämst och förstörde första filmen... Den följde ju inte ens genren skräck.
Men jaja, trots allt hade vi det jättetrevligt så tack alla tjejer för en underbar kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0