Another Monday

Leslie:

Jaha, så var det måndag igen. Till min förvåning så var lockarna inte förstörda efter att jag sovit med dom. :o Vad kul! :D Idag hade jag och Julia nästan exakt lika outfits, hahaha. Vi hade faktiskt inte planerat det. Men så blev det, har inget emot att va tvilling med Julia men det var lite kul att asmånga la märke till det.. xD Folk ba: Ni har likadana kläder! :D Vi ba mm jaa xD
Aja idag var ju kul, seg dag bara. Rektorn Ewa var typ med oss hela dagen, hon verkade inte så imponerad.. Heheh. Gick vilt till mellan Ewa och Anton. :o Värsta figthen.. Men Anton hade rätt, Ewa kom och typ försökte provocera oss och ba "Jaha och ni säger att ni är bästa klassen.." och sitter där och antecknar och klagar. Aja, not much we can do 'bout her having her klimaterie moments, rite? ;)

Bussresan hem var läskig! :( Emil stalka mig, o så kom Mårten oxå. xD Han slog på bussätet så att det kom ut damm på andra sidan, han gjorde det i ansiktet på Johanna (tror ja hon heter), lol. Kom värsta målnet av damm, å såklart ska han göra på mig med.. Dumma ap-bus-knasunge! :(

Shit oxå, skulle ju skriva på min krönika.. Wish me luck everybody. :) Catch u lataaahh bitches


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blev ju lite fail där..

Good luck! ^^

2009-12-07 @ 17:41:21
Postat av: anton

-.- ewa älskar mej

2009-12-09 @ 16:56:17
Postat av: Lellie

Hahahahah absolut :D

tack hanna :D

2009-12-09 @ 17:11:06
URL: http://juullsochlellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0